Laatste weekje ingegaan..

1 juli 2019 - Vijayawada, India

Hallo allen, even een update van hoe het hier nu gaat. Zoals je de titel leest is mijn laatste week ingegaan… Huh? Maar je zou toch de 18e terug vliegen? Deze vraag zal bij sommigen van jullie opkomen. Ik vlieg nu 7 julii terug en zal 8 juli om 8:25 landen. Er kan misschien een uur vertraging bij zitten, omdat we ergens omheen moeten vliegen. Ik zal jullie uitleggen waarom en natuurlijk wat ik de afgelopen week heb meegemaakt!

Laten we beginnen bij de terugkomst van Nalgonda. Toen we eenmaal bij de flat waren aangekomen voelde het echt als thuiskomen. Lekker eigen bedje, eigen plekje en eigen wc etc.

De volgende dag zijn we naar het ziekenhuis gegaan, we zouden alleen gaan voor antibiotica. Er werd een foto gemaakt van mijn longen, ook dat was goed. Verder ga ik er niet diep op in, maar ineens ging het bergafwaarts. Ze besloten mij 24 uur te laten opnemen, wat ook nodig was. Hier ga ik geen apart blog over schrijven, omdat ik niet echt iemand ben die dat soort dingen graag aan iedereen verteld. Medelijden, daar hou ik niet zo vann.. Wel kan ik zeggen dat het een hele ervaring was. Toen Caroline bijvoorbeeld naar huis wilde gaan mocht dit niet, er is altijd iemand verplicht in het ziekenhuis te blijven. Ook eten,drinken en medicijnen moet door iemand worden gebracht. De week erna is mijn gezondheid iets opgeknapt, maar lang niet zodanig dat ik alles weer kan. Daarom heb ik besloten, na lange tijd nadenken, eerder naar huis te vliegen. Ik vlieg dan met Caroline, dus als het dan nog steeds niet beter is vlieg ik in ieder geval niet alleen. Ik ben haar echt zooo ontzettend dankbaar voor de goede zorg en nabijheid.. !! Dussss als we thuis zijn ga ik haar trakteren op sushiiii ! :D Verder gaat alles goeddd en hoeven jullie je GEEN zorgen te makenn!!!

Vorige week heb ik dus vooral veel op bed gelegen en uitgerust, wat echt absoluut niet mijn sterkste vak is…!! Ik heb twee dagen aangeschoven bij zowel ontbijt als lunch, verder nog wat fruit gegeten. Daar zat ik dus alleen met lunch alleen met de Fathers, omdat ze uit eten waren met zijn allen en ik te zwak was om mee te gaan.. Wel ben ik met al mijn energie die ik had meegegaan voor een fruitjuice! Na de eerste hadden we besloten nog voor een tweede ronde te gaan! Het lopen erheen en terug was zwaar, maar was het waard! Ik wilde er gewoon zo graag bij zijn!. Ik moest mezelf toch nuttig zien te maken in deze dagen, dus heb ik mijn andere blogs kunnen update :). Ook ben nog een paar keer langs de sickroom geweest, dit is een kamer in yb, het kantoorgebouw waar we kunnen aanschuiven voor eten. Hier komen de kinderen van alle projecten die moeten worden behandeld door een dokter. Denk aan een gebroken been, maar ook heftige hitte bultjes. Hier heb ik ze kennis laten maken met de app Pou, wat vonden ze dat geweldig. Er zat ook een kindje van Shelter. Hij is altijd heel vrolijk en wil je graag nieuwe spelletjes leren. Hij houd van de aandacht en lachen doet hij graag! Hier krijg je in zo een week toch weer een beetje energie van!

Op vrijdag is het vaarwel van Caroline en mij. Het zal plaats vinden op het project, hier zijn we echt heel blij mee!! Zo is het ook duidelijk voor de jongens dat je ècht weggaat en niet meer terug komt..

Verder is er niet veel spannends gebeurd deze week. Rust gehouden, geslapen, wat gegeten, fruitjuice en naar de sickroom geweest. Ja, dat was het dan voor nu. Een keer een kort blog! :P

1. Aloysia:
    Jeetje meis...
    Er is toch niets ernstigs met je?

Wat spijtig dat je eerder weg moet daar hierdoor. Lijkt me lastig om zoiets te moeten beslissen. Maar zolang het het beste is voor jou, dan is het goed.

Ik mis je wel hoor en al je gekkigheid.
  2. Lulu Zonneveld:
    1 juli 2019
    Echt jammer voor je, maar een verstandig besluit Yamuna!!!
    Geniet van deze week en voor volgende week een heel goede vlucht en veilig thuiskomen....
    groetjes, Lulu
  3. Joost Bank:
    1 juli 2019
    Verstandig besluit van je !