Welkom op mijn reisblog! :)

20 maart 2019 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Beste vrienden, familie en anderen lezers,

Welkom op mijn reisblog!! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis.

Ik zal jullie eerst een korte rondleiding geven op deze website. Ben je benieuwd naar wie ik eigenlijk ben? Deze informatie kun je vinden onder het kopje profiel. Je kan mijn locatie volgen via de kaart, welke wordt bijgewerkt na elke update. Het kopje foto's is momenteel nog niks te vinden, maar dit zal snel veranderen. Hier zullen foto's worden geplaatst van waar ik ben en wat ik doe.

Op dit reisblog kunnen jullie mijn avontuur in India volgen. Meer lezen over wat ik ga doen? Klik dan op, profiel.

Maar, nu vragen jullie je vast af wanneer dit allemaal gaat plaatsvinden. Mijn avontuur gaat 20 april van start, want dan stap ik op het vliegtuig richting India.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    20 maart 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. John van Zonneveld:
    28 maart 2019
    Hoi Yamuna
    Heel veel plezier en ik zal je volgen
    Kus papa
  3. J. Dam:
    28 maart 2019
    Supergaaf! Het aftellen kan beginnen. Veel plezier, het wordt vast een hele bijzondere ervaring! Groetjes van tante Jo XXX
  4. Rianne:
    2 april 2019
    Ik ga je volgen Yamuna, ben heel benieuwd hoe het daar is en hoe het voor jou is.

Groetjes van Rianne
  5. Angelina:
    2 april 2019
    Ik ga je volgen yamuna ben benieuwd naar je avonturen daar
  6. Mama:
    2 april 2019
    Lieve Yamuna, ik wens je een prachtige tijd in India. Dat mooie land waar onze dochter is geboren ga je nu leren kennen. Let op jezelf en geniet van elke dag. Liefs mama en John
  7. Nina:
    Lieve mona,

Heel veel plezier in India! Ben heel erg benieuwd naar al je verhalen en foto’s :)

Xxx
  8. Erik Winters en Moo van Tol:
    17 april 2019
    Veel plezier!

Stuur leuke foto's op.
  9. Lulu Zonneveld:
    17 april 2019
    Ha Yamuna,
    gaat het eindelijk gebeuren!!!! Na alle voorbereidingen (pfffff… ) wens ik je een mooie en leerzame tijd! Goede reis en veilig aankomen daar!
    Zal je zeker volgen om ook van jouw ervaringen te leren.
    groetjes en succes, Lulu
  10. Julian Dias:
    19 april 2019
    Lieve yamuna,

Geniet van je trip naar India, dit is jouw jouw tocht, jouw avontuur en jouw doel om er een geslaagde trip van te maken. Ik hoop dat je veel verhalen en foto's plaatst en mee terug neemt

Groetjes,

Julian