Nu gaat het echt beginnen.. ! :)

19 april 2019 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Allereerst, super leuk dat jullie allemaal mijn blog volgen!

Morgen is het dan eindelijk zo ver..! De reis die veel voorbereiding heeft gekost. Morgen vlieg ik naar India, om 14:25 gaat mijn vliegtuig de lucht in.

Alle spullen staan klaar en mijn koffer is precies het gewicht wat die mag zijn, 23kg. Op het laatste moment nog een bagpag en rugtas kunnen vinden. Nu heb ik echt alles, hoop ik.. Kleren neem ik weinig mee, want ik zal vooral in de kleren van daar lopen.

Spannend vind ik het zeker, de zenuwen slaan toe. Het gaat allemaal echt gebeuren! Zelf geloof ik het nog steeds niet, het zijn alleen nog woorden. Ik denk dat die woorden pas realiteit worden als ik echt in het vliegtuig zit. Ik vind het jammer dat ik veel mis in Nederland, maar kijk is wat ik er allemaal voor terug ga krijgen..!

Voor de mensen die het leuk vinden, mijn vlucht nummer is kl0871. Ik kom rond 3 uur in de avond aan in Delhi en rond 6 uur gaat mijn volgende vlucht, Indiase tijd. Rond 9 uur land ik in Vijayawada en het tijdverschil is +3:30.

Gelukkig zijn vandaag mijn visum en paspoort per post gekomen. Ik was even bang dat er hier iets fout zou gaan, maar ik heb ze!! :)

Ik ga jullie allemaal enorm missen en zal proberen dit blog zo goed mogelijk bij te houden! Mijn volgende blog zal geschreven worden in India! :)

1. Mariska van bruggen:
    19 april 2019
    Goede reis Yamuna! We hopen dat je een geweldige tijd gaat hebben, aan je voorbereiding zal het in ieder geval niet liggen! Morgen start het avontuur en je zult een hoop nieuwe ervaringen gaan opdoen. Veel plezier en succes!
    We hopen je na India snel weer te zien!
    Groetjes van Stijn, Wilco & Mariska X
  2. Miranda:
    19 april 2019
    Lieve yamuna...heel veel plezier in je geboorteland. Ik hoop dat je er alles zult vinden wat je ervan hoopt en verwacht. Dikke kus, tante Miranda en Jan en Daan
  3. Dionne Mol:
    19 april 2019
    Heel veel plezier in India, geniet van je reis en ik ben benieuwd naar je verhalen.
  4. Brenda Krom:
    20 april 2019
    Heel veel plezier tijdens en van je reis, geniet er van! En ik hoop af en toe eens iets te lezen. Liefs, Brenda