Even kort en snelll!!

21 april 2019 - Vijayawada, India

Ik ben aangekomennn!! Even een kort berichtje dat de vlucht goed is verlopen, net als de overstap. Nu zit ik in het Vrijwilligershuis met de twee Nederlandse meiden, het is een vol huisss. De anderen vrijwilligers zijn heel gezellig en open, de meeste praten veel duits. Engels is toch de taal die we het meest spreken hier, en dat gaat primaa! :)

Morgen een gesprek met het aanspreekpunt rondom de vrijwilligers. Zou er om 9:40 moeten zijn, maar de meiden zeggen dat ze er waarsschijnlijk voor 10 uur niet is. Iedereen en alles is dus later, geen wonder dat ik dat ook wel eens ben...

Ik zal later nog even wat uitgebreider vertellen over hoe de vlucht gelopen is! Dan zal ik ook wat foto's proberen te updaten van het huis hier. Jullie horen snel van me!

Groetjes, uit Indiaaa :)

1. Rianne:
    21 april 2019
    Super fijn dat de reis goed is gegaan! Je bent in India!!
  2. Mama:
    🤣 jij kan het niet helpen dat je overal te laat bent....is typisch Indiaas. Altijd al geweten 😀 have fun girl.
  3. Aloysia:
    21 april 2019
    Fijn dat de reis goed is verlopen, zei toch dat het je wel zou lukken :p
    Hmm eindelijk de reden gevonden waarom je vaak te laat ben... ;)
    Have fun Moon xx
  4. Denise en Corné:
    21 april 2019
    Fijn dat je veilig bent aangekomen! Heeeeel veel plezier en wij volgen je!
  5. Myrte:
    22 april 2019
    Fijn dat je goede vlucht hebt gehad en dat je veilig in India bent! Heeel veel plezier daar en geniet van alles! Ik hoop heel erg dat je alles gaat leren kennen wat je wilde kennen en ziet wat je wilde zien! Have fun girl! En pas goed op jezelf 💋😘
  6. Helga v Ekris:
    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad en veilig in India bent aangekomen.
    En ik volg je op je blog en ben benieuwd naar je verhalen.
    Liefs Helga.
  7. Annemarie Sanders:
    23 april 2019
    Looks like you're off to a great start! Can't wait to read about all your adventures.